czwartek, 16 lipca 2015

Hej !!!!!!!
To wyjątkowo nie będzie recenzja ;)
Chcę wam opowiedzieć o bardzo ważnej dla mnie osobie związanej z książkami .
Nie wiem jak wy ale ja lubię wielu autorów, ale mam jedną autorkę , którą szczególnie lubię i jest moją ulubioną - Panią Agnieszkę Tyszkę !!
Uwielbiam wszystkie jej książki (w szczególności serię M jak Dżem i serię o Zosi z ul. Kociej) , i w każdej jest coś innego co mnie zachwyca , moim wielkim marzeniem było dostać autograf tej Pani i będąc w październiku na Targach Książki w Krakowie miałam nadzieję ją spotkać, kiedy podeszłam do recepcji spytać się o której będzie godzinie Pani w recepcji powiedziała "Pani Tyszka jest chora , i spotkanie jest odwołane" było mi smutno bo w sumie na Targi oprócz kupowania książek jechałam głównie ją zobaczyć , w Kwietniu (tego roku) napisałam na jej oficjalnym fan'page-u "Gdzie będzie w tym roku , gdzie można ją spotkać" zapytała się mnie czy mieszkam blisko Warszawy (Niestety mieszkam w małej miejscowości a do Warszawy mam ponad 300 km) , więc poprosiła mnie o adres , i po kilku dniach przyszła do mnie książka z dedykacją od niej ;)
Po miesiącu spytała mnie czy nie zechciałabym jej spotkać bo będzie w Radzionkowie (30 km ode mnie więc całkiem blisko) i po długim błaganiu rodziców zawieźli mnie a to spotkanie. Na spotkaniu było mało osób (około 17) i niestety muszę przyznać , że w większości były to osoby przypadkowe (takie ,które nie znały książek Pani Agnieszki i wyglądały jakby były z przymusu lub po prostu z nudy) , ja byłam szczęśliwa bo Pani Agnieszka Tyszka od razu zgadła ...że ja to ja a po spotkaniu jeszcze osobiście ze mną porozmawiała ( Powiem szczerze , że bardzo się na początku stresowałam i całkiem inaczej wyobrażałam sobie Panią Agnieszkę , która naprawdę jest spokojną,miłą i promienistą osobą) - NIE MUSZĘ CHYBA PISAĆ , ŻE BYŁA TO NAJSZCZĘŚLIWSZA CHWILA W MOIM ŻYCIU . Teraz często ze sobą piszemy a ja sama nie mogę uwierzyć , że to wszystko dzieje się naprawdę !!!!

Powyżej zdjęcie moje i Pani Agnieszki Tyszki ze spotkania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz