czwartek, 16 lipca 2015

13- piętrowy domek na drzewie

Tytuł : "13-piętrowy domek na drzewie"
Autor: Andy Griffiths
Ilustrator: Terry Denton
Wydawnictwo : Nasza Księgarnia
Rok wydania : 2015

Andy i Terry to najlepsi przyjaciele , razem bawią się i wydają książki (Andy je pisze a Terry ilustruje) , lecz najważniejsze , że chłopcy mieszkają razem w 13 PIĘTROWYM DOMKU NA DRZEWIE ; jest w nim chyba wszystko od zwykłych : kuchni , łazienki, sypialni jest tam cała masa atrakcji m.in. przezroczysty basen , sala zabaw, biblioteka z kinem domowym oraz kręgielnia.
Czy w takim domu można się nudzić ??? - Ależ skąd !!!!!
I to jest swego rodzaju problem , ponieważ chłopcy muszą napisać i z ilustrować książkę w JEDEN DZIEŃ!!!!  a ciągle tyyyle rzeczy i osób ich rozprasza.....

Książkę tą kupiłam w zeszły piątek , wiele się po niej spodziewałam i mimo , że książkę przyjemnie i szybko się czyta (mnie zajęło to niecałe 2 godziny) trochę się na niej zawiodłam , miałam nadzieję , że książka bardziej skupi się na opisywaniu domu i  opisie jak się w nim mieszka/żyje , natomiast książka opowiada jakieś całkiem nierealne opowiadanie (syreny,potwory,latające koty itp.) opierające się na pisaniu książki w tym chaosie. Nie powiem , że książka jest zła i beznadziejna natomiast przynajmniej jak dla mnie nie ma rewelacji (Chyba jestem już na nią za dorosła ;// .....
Książkę tę z czystym sumieniem mogę polecić 9-10 latkom , lub starszym , którzy po prostu tęsknią za czasami dzieciństwa i chcą się odstresować...

                                                                                 Moja ocena: 5/10
                                                                                   //Lotta
ps.w przygotowaniu kolejne części : "26,39,52  -piętrowy domek na drzewie"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz