czwartek, 16 lipca 2015

Hej !!!!
Nazywam się Karolina (Eh, jak ja nie lubię tego imienia !!!!) , we wrześniu skończę 14 lat ; postanowiłam założyć tego bloga na przekór wakacyjnej nudzie.
Mam zamiar dzielić się tu z wami moją pasją czyli książkami <3 , wiem że jest wiele takich blogów ale myślę , że jeszcze jeden nie zaszkodzi , a że lubię książki różnego gatunku , więc myślę , że nie będzie jednolicie, jeśli macie jakieś ciekawe propozycje książkowe , lub macie pomysł na tego bloga to piszcie na mój e-mail :  karolcia.2001@tlen.pl , chętnie przeczytam wasze porady i pomysły.
Na koniec (powinnam to napisać na początku ale co tam) w skrócie będę się podpisywać : //Lotta , a więc mam nadzieję , że blog wam się spodoba :)

                                                                                                 Buziaki //Lotta


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz