wtorek, 8 września 2015

Witam was bardzo gorąco w te niekoniecznie gorące dni ;)
Nie pisałam już jakiś czas ...dokładnie 8 dni to dlatego , że pewnie jak każdy z was miałam mało czasu z powodu rozpoczęcia roku , zakupów papierniczych i tak dalej ...
Teraz gdy już mam praktycznie "ułożony grafik" w sensie kółka i projekty będę mieć MAM NADZIEJĘ więcej czasu na bloga :)

....Życzę wam bardzo Książkowego i miłego roku szkolnego no i , żeby minął jeszcze szybciej niż poprzedni a teraz mam do was dwa pytania ;)

1. Kto z was wybiera się na Targi Książki do Krakowa ??? Bo ja wprost nie mogę się doczekać <3
2. Czy bierzecie udział w jakimś kółku/projekcie związanym z książkami ?/??
Ja sama jestem w wolontariacie bibliotecznym ; czyli inaczej aktywie i biorę udział w projekcie "Cała Polska czyta dzieciom" , czyli czytam w przedszkolu :) a wy ?


                                                                                                                            //Lotta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz