środa, 26 sierpnia 2015

Liebster Blog Award

   Hej!!!!! 
   Zostałam nominowana do LBA - czyli Liebster Blog Award ....:)
  Polega to na : odpowiedzeniu na 11 pytań ; a następnie nominowanie kolejnych 11 (może być mniej) blogerów , którzy mają max. 200 wyświetleń , ma to na celu pomoc początkującym blogerom .....JESTEM OGROMNIE WDZIĘCZNA ZA TĘ NOMINACJĘ !!!!

  To są pytania zadane dla mnie wraz z odpowiedziami ;)

  1.Ile masz książek na półce 
 1. Mam dość małe mieszkanie i nie mam miejsca na multum książek ; policzyłam tylko te "aktualne" czyli te , które czytam obecnie a nie takie dziecinne dla małych dzieci ...takich książek mam 94
 2.Jak często spotykasz się ze swoimi przyjaciółmi ?
 2. To zależy ...w roku szkolnym to praktycznie codziennie (może za wyjątkiem niedzieli) a w wakacje jak jestem w domu to tak 1-2 razy na tydzień
 3. Gdybyś miała wystarczające fundusze by zwiedzić 5 dużych metropolii za granicą gdzie byś się wybrała ??
 3. 
 Sztokholm!!!!! (moje ukochane miasto <3)
 Barcelona
 Paryż
 Wenecja
 Buenos Aires
 4.Jaki jest twój ulubiony smak lodów ?
 4.Lubięęęę duuużo lodów , więc wymienię kilka smaków:
 *Kaktus (wiem , że to nie smak ale nie mogłam się powstrzymać ; uwielbiam kaktusy !!! )
 *Kokosowy
 *Guma balonowa
 * Kinder niespodzianka (w Chorwacji był taki smak ...pycha)
 *quarana
 5.Wolisz kawę czy herbatę?
 5.Zdecydowanie herbatę
 6.Z czego częściej korzystasz by wybrać kierunek : z mapy, atlasu ,globusa ??
 6.(Oczywiście z internetu i GPS-a , niestety nie ma takiej odpowiedzi ;//) raczej z mapy
 7.Którą firmę Ice Tea wolisz : Lipton , Nestea? A może jeszcze inną ??
 7. Szczerze ...nie przepadam za Ice Tea ale jak muszę wybrać to Lipton
 8.Jaki jest twój ulubiony film?
   Dlaczego właśnie ten??
 8. Nie mam ulubionego filmu , lubię ich wieeeele ale jeden z moich ulubionych to Harry Potter , uwielbiam go dlaego , że jest to świetna historia o przyjaźni , miłości i odwadze ...i ma rewelacyjne efekty specjalne 
9.Kim chcesz być w przyszłośći ??
9.Nauczycielką Polskiego w Polskiej szkole w Szwecji ...i jak się uda pisarką dla dzieci :)
10.Którą z gier planszowych lubisz najbardziej ?
10. Żadko gram w gry planszowe ale chyba Chińczyk i Monopoly 
11.Co najbardziej kojarzy Ci się z dzieciństwem ??
11. Zdecydowanie moja ukochana książka "Dzieci z Bullerbyn"

   Dziękuję za nominację Lexi D. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz